Veelgestelde Vragen

We accepteren alle betaalmethodes die beschikbaar zijn bij Paypal.

Dit hangt ervan af of we het productieproces al gestart hebben. Omdat we alleen gepersonaliseerde producten aanbieden, gemaakt op bestelling en naar uw wensen, kunnen we deze producten niet meer aanbieden aan andere klanten. We beginnen meestal met het productieproces nadat uw betaling verwerkt is. Neem, in het geval van eventuele wijzigingen van de bestelling, zo spoedig mogelijk contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen.

Onze producten hebben garantie, dus als een product gebreken vertoont of niet aan je verwachtingen voldoet kun je contact met ons opnemen, we doen namelijk altijd ons best om onze klanten volledig tevreden te stellen. Maar alle producten die wij aanbieden zijn gepersonaliseerde, op maat gemaakte producten, op basis van jouw individuele project en wensen en in overeenstemming met de Consumentenbescherming tegen oneerlijke handelspraktijken is retourneren niet mogelijk.

De kwaliteit van de afgedrukte foto’s is afhankelijk van de resolutie / kwaliteit van de geüploade bestanden. Indien de geüploade foto’s van lage resolutie / kwaliteit waren kan het uiteindelijke afdrukresultaat ook van mindere kwaliteit zijn, maar we doen ons best om alle geüploade bestanden te controleren voordat ze worden afgedrukt.
Als het gaat om mogelijk kleurverschil tussen de foto op je scherm en de kleuren van de reeds afgedrukte foto’s, kan dit worden veroorzaakt door een aantal factoren:
– andere instelling van de kleuren op je monitor
– software die je gebruikt om de foto’s te bekijken
– onjuiste kalibratie van de monitor
Het verschil kan ook gerelateerd zijn aan de eigenschappen van het bedrukte weefsel.

Wij verzenden alle bestellingen via UPS of DPD. Klik hier voor de verzendprijzen en de geschatte levertijd.

Als je in bulk wilt bestellen kun je contact met ons opnemen, we doen je dan een gereduceerd aanbod.